Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Sömnig

Jag är så väldigt sömnig idag. Det är tråkigt att D jobbar, men det ger mig tid för välbehövlig vila. Katten gillar det. Hon vill aldrig att vi ska gå upp. Jag tycker det är tråkigt att inte orka, men det är som det är. Det är bara att gilla läget. 


Jag pendlar mellan att tänka att jag inte är gravid längre och att tänka att jag är en av de lyckligt lottade som är gravida utan symptom. Jag vill förstås inte må illa och kräkas, men eftersom båda mina systrar haft det så var jag säker på att det skulle bli så för mig också. Jag har bara haft lättare illamående några dagar och ganska stora problem med aptiten, men inte mer än så. Om fyra dagar får jag veta. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: