Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Cd 6

Det är fjärde dagen med Letrozol. Jag har haft huvudvärk, men inte ens i närheten av lika illa som de andra två omgångarna. En får vara glad för det lilla. Känslomässigt labil och vansinnigt trött har jag varit, men om det är tabletterna eller bara så som jag är vet jag inte. Letrozol, Ovitrelle, Lutinus och Provera. Jag har liksom gått vilse i min egen kropp känns det som.  Allt går ut på att räkna dagar, känna efter, hoppas och vänta. På måndag är det cd 12 och då ska jag börja med ägglosningstest. Måtte Letrozolen ha gjort vad den ska den här gången så jag kan få fullfölja försöket. 


Egentligen skulle jag ha varit på danspass i kväll, men jag orkade inte. Det är lite för mycket med annat. Mina gamla arbetsuppgifter ska avslutas och de nya ska påbörjas. Många har förväntningar på mig, både gällande det nya och det gamla, och just nu behövs jag överallt. Jag ska lämna över och ta över samtidigt. Det är utmanande för mig som stått med nästippen mot den berömda väggen och därför ligger jag nu raklång i soffan och vilar och är rädd om mig. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: