Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

04:15

Jag trodde att L somnat för natten när hon slocknade i babysittern, men så var inte fallet. Hon sov en halvtimme och körde sen på ett par timmar till. Hon var jättetrött, men kunde bara inte komma till ro. Till slut tog jag henne i bärselen och då kunde hon långt om länge komma till ro. 

Om jag ska hinna få någon sömn och inte bara amma eller på annat sätt försöka få L att somna om, så behöver vi samsova.  Det är otroligt mysigt, men samtidigt är det tråkigt att det inte längre fungerar med egen säng. Jag lägger L i sin egen säng när hon somnat för natten, men hon sover så oroligt och vaknar så ofta att jag får flytta över henne till mig. Hennes sömn är verkligen allt annat än stabil just nu, och morgon var det redan kvart över fyra. Hon var på ett strålande humör när hon vaknade och roade sig själv ganska länge, men till slut gick vi upp. Hon måste bli sömnig igen snart. Det måste hon väl? Då tänker jag att vi kryper ner i stora sängen igen och sover nån timme till. 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: