Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Utveckling

Det har inte hänt så mycket med L:s krypande de senaste veckorna. Hon har knappt försökt ta sig framåt, utan i stället gnällt om hon inte har nått sina leksaker. Men så igår började hon plötsligt åla lite, fast bakåt. Idag lyckades hon komma upp på alla fyra så magen lättade från golvet. Hon har också vänt från mage till rygg med flit för första gången. Hennes humör är att likna vid en osäkrad handgranat ungefär, men det är inte alls konstigt med tanke på hur mycket nytt hon måste lära sig att hantera. 

Jag har fyndat idag. Tror jag i alla fall. Jag köpte en begagnad bilbarnstol för tusen kronor. Den ser ut att vara i jättefint skick, så om L sitter bra i den och om den passar som det är tänkt i min bil, så kommer vi använda den de närmaste fyra till fem åren. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: