Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Utvecklingsfas?

Jag undrar om vi kanske smygstartat kommande utvecklingsfas. L sover sämre på nätterna igen och hon äter inte med samma aptit som hon brukar. Hon är ojämn i humöret och kvällarna är just nu ganska utmanande. Hon vill nämligen inte sova trots att hon är trött. Så fort hon är på väg att slockna sätter hon sig upp. Hon blir arg och ledsen, slår på mig och drar mig i håret. This too shall pass. 

Den egna sängen fungerar fortfarande inte. L vaknar innan hon ens nuddat madrassen. Det spelar ingen roll hur djupt hon sover, närmar vi oss spjälsängen vaknar hon. Hon måste ha en inbyggd radar av något slag. 

Idag gick vi upp tjugo över fem. L skulle tvunget upp. Hon hade INTE sovit klart, så hon är just nu på ett uselt humör. Med lite tur kanske hon kan somna på mig i soffan. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: