Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Det gick sådär

Tidigare idag började jag plocka så smått här hemma. Jag rensade lite i badrumsskåpen och gjorde plats för bebistillbehör. Ungefär hälften av disken har jag också fått gjort. Nu ligger jag och vilar igen. Jag drabbades av sån yrsel och det flimrade så för ögonen att jag var tvungen att lägga mig, det kändes som att jag nog hade svimmat annars. Det känns okej nu när jag ligger stilla, men om en stund ska jag ta mig upp och se hur det går. Om yrseln visar sig vara kvar vill jag nog ringa någon som kanske till och med kan komma hit. Jag vill inte tuppa av och bli liggande alldeles ensam. Beroende på hur det utvecklar sig måste jag också fundera på om jag bör ringa förlossningen och rådfråga dem. Jag tror att yrsel kan anses normalt, men kan inte låta bli att tänka på havandeskapsförgiftning.  

UPPDATERING: Yrseln har släppt och det flimrar inte längre framför ögonen. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: