Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Min dotter

Jag började skriva på ett inlägg i morse, men det kom så att säga annat emellan och jag hann aldrig så långt att jag publicerade det.

Jag fick smärtsamma sammandragningar under natten/tidiga morgonen. Det var inte jätteilla, men jag ringde förlossningen och fick komma in på kontroll. Det visade sig att jag var 5-6 cm öppen och jag fick stanna kvar. Plötsligt var det på riktigt. 

Lång historia kort. D hann inte fram, men mina systrar var med mig. 17:14 anlände min lilla dotter och D var på plats strax innan sju. 

Min lilla avkomma vägde in på 3690 g, hon är 52 cm lång och alldeles, alldeles ljuvlig!

Nu vilar vi ut i familjerum på BB. Jag återkommer med bättre rapport så småningom, först behöver jag landa i allt detta fantastiska. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ebba
skriven :

Grattis!!!!

Svar: Tack! <3
mittlivstonartshojning.blogg.se

2 Maja
skriven :

Åh! Hurra hurra hurra! Fantastiskt!!!

Svar: Tack! <3
mittlivstonartshojning.blogg.se