Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Utmaning

En av mina största utmaningar just nu är att handla och bära hem varorna. Jag bor granne med både jobbet och affären, så det är inga långa sträckor det handlar om. Just därför känns det extra jobbigt när jag nu viker ner mig och tar bilen i stället för att gå. Det blir aningens kortare att gå med kassar om jag gör så. Tanken var att jag skulle greja lite här hemma efter turen till affären, men jag har så mycket sammandragningar att jag behöver ligga ner en stund först. Det är inte ens särskilt tunga kassar det handlar om, men kroppen klarar inte den extra belastningen. 

Handlat har jag fått gjort i alla fall, och D kommer i morgon oavsett om jag orkat städa eller inte. Han bryr sig inte om hur här ser ut, det är jag som känner mig mer bekväm om jag snyggat till lite. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: