Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

En vecka

Nu har vi varit hemifrån en vecka. Jag tänker på "hemma" då och då, men längtan har inte slagit till på allvar ännu. 

Lilla L är nog inte så noga med var vi är, bara hon är tillsammans med mig. Vi promenerar mycket och så myser vi i lägenheten. Tre morgnar har vi följt D till jobbet. Det gäller att försöka passa på att vara ute innan det blir för varmt, men redan vid åtta i morse var det helt galen värme. 

Smakportionerna är en riktig hit, tycker L. Hon har hittills fått väldigt små smakprover, men hon verkar vara redo för mer. Idag åt hon gröt. Jag gjorde så det blev kanske två matskedar, och hon åt upp allt. Idag var det tydligt att hon fattade det där med att äta och att hon tyckte om det. Hon gapade och ville komma åt skeden. Den lilla hönan börjar bli så stor! Igår stod morotspuré på menyn. 

(null)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: