Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Till målsman för...

Idag fick jag ett brev adresserat till "målsman för Lilla L". Det är ju jag som är det! Den underbara ungen är min! Det känns fortfarande helt overkligt. 

I morse vaknade Lilla L strax efter fem. Hon hade då sovit hela natten och var på ett strålande humör. Förmiddagen var bra, men efter lunch någon gång blev det kämpigt för henne igen. Jag tog till och med tempen på henne för att se så hon inte hade feber. Det hade hon inte, men hon verkade inte må bra heller. Hon har sovit från och till sedan i eftermiddags. När hon vaknat har hon pendlat mellan glad och jätteledsen, gråtit, velat ha bröstet och sen somnat om. Hon var vaken en kort stund när jag bytte hennes blöja och tog på pyjamasen, men hon orkade inte särskilt länge. 

Min lilla snutta. Jag hoppas att hon får sova gott i natt. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: