Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Utveckling

Lila L är vanligtvis en glad liten varelse, men den senaste tiden har hon varit i obalans. Hon vill allt och ingenting på samma gång. Hon vill först inte äta, men när hon tar bröstet vill hon aldrig sluta snutta. Hon vill bli aktiverad hela tiden, men tycker inte att vi gör rätt saker. Hon vill inte ligga på rygg, men  blir trött av att hela tiden ligga på mage. 

Från att ha sovit hela nätter i sin egen säng, vaknade hon i natt en gång i timmen. Hon var inte direkt ledsen, hon kunde bara inte sova. Flera nätter på raken har hon fått komma till min säng. Det är vansinnigt mysigt att sova ihop, men jag tycker inte om att det är på grund av att hon känner sig otrygg och orolig. Tydligen är allt detta helt normalt, och bästa "medicinen" är nog närhet och tålamod. Enligt min app har vi fjorton dagar kvar av den här fasen. 

(null)

(null)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: