Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Kärlek

Jag har en dotter. Det känns overkligt och självklart på samma gång. Hon var menad för mig och jag för henne. Hon är mitt livs tonartshöjning. Hon har varit hos mig så kort tid, ändå känns det som att hon alltid varit med mig. 

D är en fantastisk partner. Jag tar emot hans hjälp, men försöker att göra vad jag kan själv. Det har i och för sig inte varit mycket att hurra för så här långt, men jag känner att mina krafter börjar återvända. Han är en klippa. Min bästa vän. Mitt största stöd. Att se honom tillsammans med min dotter är så otroligt vackert. De är min familj. Vi är ett lag. Världens bästa lag. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maja
skriven :

Åh vad häftigt! Vad magiskt. Tänk att hon är där på riktigt nu. GRATTIS!

Svar: Jag kan knappt fatta det. En så ljuvlig unge - och hon är min!
mittlivstonartshojning.blogg.se