Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Morgonmys

Jag är inte på något sätt pedant, men jag gillar när det är hyfsat i ordning här hemma. Igår lyckades jag ju göra ett litet röj, och oj vad skönt att vakna till ett okej hem. Idag bäddade jag direkt när vi gått upp. Det tar typ en minut, så det var ingen stor grej, men bor en i en etta gör det mycket för helheten. Att småplocka kommer bli min städmetod och jag känner så smått att vi börjar hitta lite rutiner. Inga stabila rutiner dock. Det är L som bestämmer. Eftersom jag sällan har längre sammanhängande stunder för att fixa saker gäller det att jag väljer mina strider, sänker ribban och plockar/diskar efter hand. 

Nu har vi ätit frukost. Båda två samtidigt. Så jäkla mysigt. 

(null)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: