Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Oro

Jag har varit orolig över hur L, när hon ligger på golvet, liksom vänder huvudet bakåt och vrider hela kroppen. Jag frågade på bvc senast, hade med bilder på hur hon vrider sig, men bvc-sköterskan lugnade mig. Det var inga konstigheter sa hon. 

Idag var det föräldragrupp på bvc, ledd av en annan sköterska. Bebisarna låg på golvet medans sköterskan pratade. Plötsligt kom hon av sig. Hon hade sett hur L böjde i rygg och nacke och blev väldigt bekymrad. Redan i morgon ska vi träffa både "vår" bvc-sköterska och barnläkaren för att undersöka noggrannare. 

Tack och lov att de hade en tid redan i morgon. Jag har ju redan katastroftankar och nu späddes de på ytterligare. Förhoppningsvis känns det lugnare efter läkarbesöket. Hade jag inte fått en tid så snabbt hade nog oron fått mig att gå sönder alldeles. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: