Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

38

Jag är 38 nu. Jag firar inte födelsedag egentligen, men fikade lite med mina föräldrar, mormor och lillebror. L var också med förstås. 

L hade med hjälp av sina mostrar ordnat present till mig. Mina systrar är så fina. Jag har svårt att ta emot presenter och det känns alltid som att jag står i skuld till den som gett mig något. Jag förväntar mig aldrig presenter och tycker inte att jag gjort mig förtjänt av några. 

Viktiga personer glömde bort min dag. Även om jag inte firar, så känns det ändå fint att bli ihågkommen med ett grattis via sms. Nu är födelsedagen i all fall över. Nästa gång det är födelsedag i det här hushållet är det L:s ettårsdag. Det är bara tre månader till dess. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: