Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Min dotter

Det finns människor som tycker att jag inte borde fått bilda familj på det sätt jag gjort, att jag är egoistisk och att jag inte tänker på det stackars barnets bästa. Som väl är har ingen jag känner yttrat detta, men jag har stött på åsikten i olika internetforum. 

Jag vet inte hur min dotter kommer tänka och känna kring att inte ha någon pappa, men jag tror inte att hon per automatik blir en olycklig människa. Jag tror att goda relationer är viktigt och att det inte alls behöver höra ihop med blodsband. 

Så här långt är min lilla trollunge en glad och trygg liten person och jag ska göra mitt allra yttersta för att det ska fortsätta vara så. Hon är älskad av många och till vår familj räknas både släkt och vänner. Hon kommer säkert att undra och fråga kring hur hon blev till och jag kommer att svara så bra jag kan. Jag hoppas att hon kommer att förstå hur otroligt efterlängtad hon var och hur lycklig jag är över att vara hennes mamma. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: