Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Tvättstugan

Vi vaknade före fem i morse. L har inte velat sova mer än en tiominuters powernap sedan dess och på den stunden hann jag inte ens blunda. Vi har tvättstugan klockan elva. Så klart somnade hon nyss. 

Uppdatering:
Jag lät L sova en stund, men fick sen ta upp henne för att gå ner till tvättstugan. Tvättstugan var så jävla smutsig att jag fick börja med att städa av golvet. Att städa efter andra är inte min favoritsyssla precis. Sen visade det sig att bara en av två tvättmaskiner fungerade. Kul. En har fyra timmar på sig per pass och begränsat antal pass. Jag väckte alltså min unge som verkligen behövde sova för att komma ner till en svinstia med bara en fungerande tvättmaskin. Nu kommer jag inte hinna tvätta allt och jag har en dotter som är otroligt missnöjd med mig eftersom hon inte fick sova klart. Jag är så ofantligt trött att jag är på väg att börja gråta. Jag har ingenting emot att bo i hyresrätt, men jag hatar hur andra beter sig i gemensamma utrymmen. Nu har jag slösat både tvättpass och möjlighet till vila. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: