Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Första förkylningen

Min älskade unge har slocknat liggande på golvet. Hon har inte fått så mycket sömn i natt, för redan vid halv elva igår vaknade hon och snörvlade. Hon somnade om i min famn, men vaknade på grund av den täppta näsan så fort jag la ner henne. Tack och lov har vi både koksaltnässpray och snorsug hemma, så efter lite fix med det har hon kunnat sova lite i alla fall. Jag tycker att hon känns aningens varm, men enligt termometern har hon ingen feber. En kan tyvärr inte undvika förkylning helt, men jag är tacksam över att hon hann bli så pass stor innan hon smittades. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: