Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Hon börjar bli stor

Min lilla fjompa börjar bli så stor. Hon är väldigt nära att komma på hur hon ska göra för krypa framåt, hon äter större och större portioner av "riktig" mat och hon är så vaken på det som händer omkring henne. En lustig sak hon gör är att hon grimaserar så fort hon ser mig riva av en bit hushållspapper. Hon hatar när jag torkar hennes mun, så hon grinar illa redan innan jag ens hinner göra det. 

L sover sen ett par nätter lite lugnare, men hon vaknar ändå ofta. Hon sover ikapp på dagen, det gör inte jag. Det konstiga är att det inte verkar spela någon roll hur hon sovit på dagen eller när hon somnar för natten, hon vaknar vid ungefär samma tider ändå. Hon är nog helt enkelt en morgonmänniska, så det får väl jag också se till att bli. Det blir tidigt i säng för mig i kväll i alla fall. 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: