Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Dyngförkyld

L hade ännu en jobbig natt. Febern steg igen under kvällen och vid elva gav jag alvedon. Hon kunde somna efter ett tag, men hon har sovit dåligt, vaknat ofta och varit ledsen. Hon är feberfri idag, men väldigt förkyld. Aptiten har varit usel, men hon fick i sig en hyfsad portion vid lunch. 

L har behövt mig mer än vanligt nu när hon är sjuk, så jag har inte riktigt hunnit med mig själv. Idag har jag åtminstone duschat och klätt på mig, men fixa mat till mig själv har inte varit högprioriterat. Jag har vant mig vid att inte äta så ofta, men att inte ens kunna gå på toa utan att L skriker förtvivlat är svårare. 

Det är jätteskönt att L mår bättre idag och om hon fortsätter pigga på sig kan vi nog jobba ikapp med soppåsar och tvätt i morgon. Hemmet gror igen otroligt snabbt om jag inte plockar som jag brukar. 

Mina bröst verkar äntligen ha förstått att det är slutammat. Tomma är de inte, men jag förstår redan nu att jag kommer vara extremt plattbröstad när det sen sinat helt. Inte så kul kanske, men det är bara att gilla läget. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: