Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Kaos

Vi flyttar snart och det är kaos här hemma. Planen var från början att vi skulle flytta på onsdag, men onsdag blev torsdag och torsdag verkar bli fredag. Jag älskar den här lägenheten, men varje dag extra i flyttkaoset sliter något enormt. Jag vill bara få det klart. Anledningen till att vi inte kan flytta som planerat är att grannen inte kommer åt lägenheten som hon ska flytta till. Den blev inte godkänd på slutbesiktningen och det ställer till det ordentligt. 

D har varit här i helgen och vi har haft det jättemysigt. 120-sängen är aningens liten för tre, men vi delade utrymmet rättvist. Eller nja... D och L delade hyfsat rättvist och jag hade väl de tio yttersta centimeterna att spralla runt på. Det är inget sovarrangemang som hade fungerat i längden, men med god vilja kan två nätter vara okej. Tanken är att L så småningom ska sova i egen säng och när ekonomin tillåter ska jag köpa dubbelsäng, men tills dess få vi knö ihop oss. Det finns ju hjärterum och då finns det som bekant även stjärterum. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: