Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Flytt och amning

Jag förbereder flytten så gott jag kan, men eftersom vi bara ska flytta till grannlägenheten har jag inte tänkt packa så mycket utan bara bära över det mesta. Igår packade jag ner mina fotoalbum i plastbackar, fixade till några tavelhål med färg och bokade slutbesiktning. 25/2 ska lägenheten vara klar för besiktning och om något inte blir godkänt har jag ett par dagar på mig att ordna det. 

Jag har bestämt att 28/1 är sista dagen med morgonamning. Sista amningen överhuvudtaget. Då blir L elva månader och vi kommer att vara redo att avsluta efter det. Eftersom L ofta somnar mellan sex och halv sju på kvällen och sen sover till morgonen är hon väldigt hungrig när hon vaknar. Amningen har varit så lätt att ta till eftersom inget behöver fixas, det är mat direkt liksom. Jag ska försöka vara duktig och förbereda macka kvällen innan så hon kan få något så fort vi går upp. Hon har redan nu fått macka som komplement till amningen, så det blir inte ett så stort steg. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: