Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Sammandragningar

Jag har haft sammandragningar ett tag, men de blir tydligare nu när magen börjar bli större. Magen blir hård som en basketboll och så håller  det i sig en kort stund. Ont gör det inte, men det är lite obehagligt. När jag läser om det står det att en del känner av sammandragningar även vid vila och jag är en av dem. Jag skulle nog säga att det oftast händer vid vila. 

Veckan då. Det blir lite extratid på jobbet även denna vecka. Jag behöver åka till däckfirman och skifta till vinterdäck (och eventuellt köpa nya vinterdäck tyvärr). På onsdag ska jag till mormor. Jag behöver städa och tvätta.  På fredag kommer äntligen D och sen ska vi mysa hela helgen. 



Det verkar vara nåt knas med blogg.se-appen. Mina inlägg ser okej ut i redigeringsläge, men när jag publicerar så saknas plötsligt mellanrum mellan vissa ord. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: