Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Nyper, rivs och bits

I natt vaknade L strax innan tre. Jag försökte få henne att somna om, men innan hon hann göra det hade blöjan kommit snett så hon kissade ner sängen. Efter klädbyte, ny blöja och renbäddad säng ville hon äta. När jag inte erbjöd bröstet började hon nypas, rivas och bitas. Hon fick gröt, men nypandet och bitandet fortsatte. Jag blir galen när hon håller på så och vet inte hur jag ska få henne att sluta. Jag blir frustrerad och irriterad och i nästa led ledsen för att jag blir arg på den jag älskar mest i världen. Jag är verkligen ingen bra mamma. 

I går tackade jag ja till den större lägenheten och sa upp den vi har nu. Jag både vill och inte vill flytta. Jag hade inte trott att en flytt skulle komma redan så det blir tajtare ekonomiskt än jag trodde, men det får gå. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: