Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Världens bästa bebis

Världens bästa bebis gjorde igår en elva timmar lång resa. Fyra olika tåg och alltså tre byten. Ett inställt tåg och därmed en extra timmes väntan på nästa som då var överfullt. Elva timmar på resande fot och bara lite, lite gråt. Det var verkligen ingen walk in the park, men Lilla L var otroligt duktig. Tur att vi ska vara hos D i tre veckor, den tiden behövs nog för att vila upp oss inför hemresan. Det känns enormt skönt att veta att D åker med när vi ska hem. Om L skulle vara på dåligt humör kanske han inte kan ändra på det, men att ha med någon som kan avlasta eller hålla en liten stund är guld värt. 

Bebis på magen, bautaryggsäck på ryggen, kasse på axeln och så vagnen då. Det var otroligt tungt, men jag fixade det! Vi fixade det!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: