Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

God morgon

Nu när jag tänker efter är inte kvart över fyra en så dum tid att stiga upp trots allt. Jag föredrar faktiskt kvart över fyra. I alla fall framför halv fyra. 

L är inte på något sätt besvärlig när hon vaknar, det är jag som är så himla trött bara. Jag har försökt hålla henne vaken lite längre på kvällarna, men utan resultat. När hon vaknar på morgonen försöker jag vara tyst och inte tända några lampor, men det fungerar inte eftersom mörker inte hindrar min morgonpigga avkomma. Hon har sin dygnsrytm och har hon sovit klart så har hon. Dagens första tupplur är redan avklarad och den blev kortare än jag hoppades. L sov i trettio minuter och jag lyckades slumra till och fick väl en kvarts sömn på sin höjd. Idag blir det mysbrallefredag hos oss och vi kommer inte göra särskilt många knop. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: