Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Hon är tillbaka

Hon är sig själv igen,  min älskade unge. Visst gnäller hon stundtals och visst kräver hon viss underhållning, men hon är glad och tillfreds igen. Det är ett helt annat lugn i den lilla kroppen. Det är en lättnad för oss båda att den senaste utvecklingsfasen verkar vara över. 

För en vecka sen kröp L för första gången. Hon ålar oftast eftersom det går snabbast, men hon tränar vidare på krypningen. Hon reser sig nu mot precis allt och hon har blivit bättre på att ta emot sig när hon ramlar. Hon försöker gå längs möblerna, men får inte riktigt till det ännu. Jag känner mig tryggast om hon är i sängen när hon tränar på att stå utan att hålla i sig. För hon testar. Och hon ramlar. 

Jag har fortsatt att ge pannkaka för att L ska få testa ägg. Bitarna blir större och större och det har ännu inte blivit någon allergisk reaktion. 

Vi har lite att jobba på när det gäller sömnen, men annars är vi på rätt köl igen. Hon är just nu världens lyckligaste bebis eftersom jag nyss ammade henne. Hon höll ett hårt tag om min tröja och släppte inte förrän hon ätit klart. Sen log hon med hela ansiktet. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: