Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Hon åt mat!

Min vanligtvis så stabila unge är som sagt väldigt ojämn i humöret för tillfället. Hon har ratat "riktig" mat och den huvudsakliga födan har varit bröstmjölk. Idag lagade jag en ny rätt till henne. Hon var INTE nöjd under arbetets gång... Hon var övertygad om att jag övergivit henne och hon höll dessutom på att dö svältdöden. När maten var klar hade hon precis snuttat sig mätt, så den tilltänkta lunchen blev kvällsmat i stället. 

Maten jag lagade var ett hopkok av ingredienser  jag hittade hemma. Kyckling, morot, äpple, tomatpuré, dragon och ris. Ungen åt! Jag har inget självförtroende alls gällande matlagning, men det kändes bra att ha fått ihop något som L kunde tänka sig att äta. 

Vi tog oss ut en sväng idag också. L fick gunga och hon älskade det. Hon skrattade högt och såg ut att vara den lyckligaste bebisen i världen. Hon har ett så vackert skratt. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: