Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Hon sover!

Lilla hönan sover ovanligt lugnt just nu. Jag är jättetrött, men har ändå svårt att slappna av. Det är som att kroppen inte tycker det är lönt att somna eftersom det inte brukar bli någon längre sömn i alla fall. Innan jag fick barn trodde jag att jag var en sån som utan problem skulle kunna somna så fort bebisen gjorde det. Jag hade tyvärr fel. 

Dagen då. Mina föräldrar kom hit under eftermiddagen och vi har haft en fin kväll tillsammans. Vi fikade, de lekte med  L och lite senare lagade jag middag åt oss. Jag brukar inte prioritera matlagning om det bara är jag som ska äta, men det känns viktigt för mig att då och då bjuda hit mamma och pappa. Båda två tyckte om maten och de var mätta och belåtna när de åkte hem. De behöver bebisgos och ordentlig middag och det känns bra att kunna erbjuda dem det. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: