Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Ett år

Nu är hon ett år, mitt lilla yrväder. Det är inte klokt hur fort detta år har gått. 

Vi har firat födelsedagen med öppna förskolan, ja må hon leva och paket. Det var skönt att lämna flyttkaoset för en stund och åka till öppna förskolan. Vi behövde det. 

Jag vet inte om jag skrivit det innan, men jag har lärt känna en annan ensamstående mamma på öppna förskolan och hon och hennes dotter är hur gulliga som helst. Jag hoppas att vi kommer att hålla kontakten även när jag börjat jobba och inte har möjlighet att gå till öppna förskolan längre. Det känns som att det skulle vara bra för mig och L att känna en familj som ser ut lite som vår. 

Flytten har varit tuff. Jag har fått mycket hjälp, men det är en god bit kvar innan vi kommit i ordning. Här var uselt städat och lägenheten gick inte igenom besiktningen. Jag var tvungen att flytta in ändå, så jag har flyttstädat både nya och gamla lägenheten. Vi kommer att trivas här. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: