Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Snart semester

Jag har bara tre arbetsdagar kvar, sen väntar äntligen semester. Jag vet att jag inte jobbat särskilt länge, men jag känner mig ändå sliten.

Ledigheten inleds med en vecka hos D. Han bor väldigt litet och allt annat än barnvänligt, så det kan bli en spännande /utmanande vecka. Det lär inte bli särskilt vilsamt för mig, men jag hoppas det kommer att gå bra. 

Kommande vecka har jag alltså en del att förbereda. Jag ska packa kläder för en hel vecka för både mig och L. Jag ska försöka att inte packa ner för mycket, men det brukar bli halva garderoben ändå eftersom jag är sämst på att packa lagom. Det är en ganska lång tågresa vi har framför oss. Förra året var L så liten att hon sov mycket. Dessutom ammade jag henne, så jag behövde inte packa någon matsäck åt henne. Nu behövs både mat och tidsfördriv. 

I övrigt har vi inte direkt något planerat för semestern och det känns fantastiskt bra. Det jag behöver är att slippa ställa klockan och inte ha en massa tider att passa. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: