Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

En flicka?

En kollega sa för någon dag sen: "Du väntar en flicka. Jag ser sånt och jag har aldrig fel."

Jag tror inte på sånt där. Det kan mycket väl vara så att jag väntar en flicka, men det är ingenting man kan se på magens form. Jag vet att en del är övertygade om att en kan det,  men jag tillhör alltså inte den skaran. Jag väntar ett barn. 

Bebisen var alldeles för stilla under dagen igår, men hen rörde sig tillräckligt under kvällen för att jag skulle sluta oroa mig. Hen var iofs ändå väldigt lugn, men det är hen ju oftast bara det att jag efter ett par mer aktiva dagar glömmer bort det. Det känns onekligen tryggare under bebisen hyperaktiva dagar. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: