Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Feber

L klarade vaccinet lite bättre än förra gången, men hon mår ändå inte riktigt bra. Hon har feber. Flytande alvedon funkade så där vid tremånadersdosen och igår (hon kräktes lite, men fick ändå i sig tillräckligt), men i morse inte alls. Hon kräktes mängder innan hon ens fått i sig hälften. Eftersom hon inte fick behålla något vågade jag ge en supp i stället. Hon gillade det inte, men väl tabletten gjort sitt blev hon gladare. Nu ikväll steg febern igen och hon verkar ha ont. Hon fick ännu en supp och ligger nu vid bröstet och tröstäter. Jag har försökt lägga ner henne i sängen flera gånger, men hon vaknar och gråter. Hon får ligga hos mig ett tag till, så når hon förhoppningsvis djupsömn. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: