Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Intensivt

Jag hinner inte skriva så ofta. L är ganska intensiv just nu och hon sover typ aldrig. Nätterna är bättre, men kvällarna är tuffa. L vaknar och gråter så fort hon inte är i famnen, så jag fixar nåt att äta, äter, borstar tänderna och går på toa med den lilla gaphalsen i famnen. 

Jag ammar just nu bara L på natten och morgonen. Hon klarar sig bra utan under de flesta dagar och hon har faktiskt somnat utan bröstet senaste veckan. 

I eftermiddag ska min granne kolla på en lägenhet. Gillar hon den blir hennes trea snart ledig. Jag har grubblat fram och tillbaka, men jag kommer att söka den så fort den kommer ut. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: