Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Ett barn till

L är en fantastisk unge och jag älskar att vara hennes mamma. Många skulle säkert tycka att jag borde vara  nöjd med det jag har, vilket jag så klart också är, men längtan efter en liten till är stark. När jag var i en butik härom dagen passerade jag avdelningen för gravidkläder och det högg till i bröstet. Jag skulle så gärna vilja ha ett barn till. Jag känner mig inte klar. 

Jag tar absolut  inte för givet att jag lyckas bli gravid ännu en gång, men jag måste försöka. Går det inte så har jag i alla fall inte gett upp utan kamp. Igår ringde jag min fertilitetsklinik för att fråga lite. De har inga köer och om jag vill påbörja processen med syskonförsök efter årsskiftet är det lagom att ringa i november för att boka tid. Det känns skönt att någon slags plan börjar ta form. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: