Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

8 dagar till testdag

Nu har jag helt länsat internet på "tidiga graviditetssymptom". Det finns nog inte en tråd på Familjeliv eller Min bebis som jag inte läst. Jag vill inte läsa trådarna, men jag letar helt maniskt efter tecken på att första behandlingen funkade. Jag googlar och känner efter, men jag har ärligt talat inga andra symptom än dem som går att skylla på medicinerna. Ovitrellen bör ha gått ur kroppen, men om jag är gravid är det isf så tidigt att jag nog ändå inte skulle få positivt på graviditetstest. Enligt appen är jag i vecka 4 (3+3). Vänta, vänta, vänta. 



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: