Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Semester!

Nu har jag äntligen semester och det firade jag genom att byta om till mysbrallor så fort jag kom hem och därefter sova en timme. Jag har varit väldigt svullen om magen idag och har försökt dölja det genom att dra in den så gott jag kunnat, vilket inte alls känts särskilt behagligt. Väl hemma kunde jag äntligen låta magen puta ut bäst den vill. 


Jag skäms absolut inte över min mage, men för det första är det ingen "riktig" gravidmage och för det andra vill jag faktiskt inte att alla ska veta om min graviditet riktigt än. 

De ringde förresten från MVC igår. Mina provsvar gällande sköldkörteln hade kommit och allt såg bra ut. Jag kommer att stå kvar på samma Levaxindos, 50 mikrogram, iaf några veckor. Sen är det dags för ny provtagning. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: