Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Tredje natten

Tredje natten gick ännu bättre. Vi var uppe en enda gång tidig natt (andra skulle kanske kalla det kväll) och då bara någon minut. I övrigt har L gnytt och somnat om själv eller så har jag fått lägga henne på bröstet en liten stund. Vi tog morgon redan klockan fem, men det gjorde inte så mycket. 

Nu när L börjar sova bättre hoppas jag att jag också ska börja göra det. Sömnen har varit dålig så länge att jag har svårt att slappna av. Det är som att jag ligger och väntar på att hon ska vakna. 

Idag är det tiomånaderskontroll på BVC. Jag är nyfiken på hur viktkurvan ser ut eftersom L äter så dåligt vissa dagar samtidigt som hon rör sig enormt mycket nu. I övrigt blir det nog lite städning och kanske en promenad. Jag måste göra nån slags plan för de närmaste dagarna också. Tvätta, handla och hälsa på mormor behöver göras innan julafton. På fredag ska vi till jobbet på lite julfika. På juldagen kommer D och han stannar en hel vecka. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: