Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Lördag

Idag firar min storebror sin fyrtioårsdag, men jag har lämnat återbud på grund av att jag är så fruktansvärt förkyld. Jag kommer inte att göra många knop alls idag, men jag måste faktiskt diska. Jag har inte diskat på hela veckan, bara sköljt av porslinet, och det är en lösning som inte håller längre. 

Igår på jobbet städade jag ur mitt skrivbord och plockade ihop mina saker. Jag har inte packat ner riktigt allt eftersom jag ska jobba några veckor till, men jag har förberett så långt jag kunnat. Det kändes märkligt, men samtidigt väldigt skönt. Det är så få dagar kvar nu!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: