Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

En utmanande dag

Jag har en lång dag framför mig. På grund av möte  jobbar jag ovanligt länge, från åtta till sju. Det är lite mer än jag egentligen orkar, men jag kommer att göra det ändå. Jag tänker inte slösa med den ledighet jag har sparad. Jag gör (enligt nuvarande plan) min sista arbetsdag 28/2. Den dagen har jag dessutom ett MVC-besök inbokat klockan två. Efter besöket tänker jag använda lite av min komptid och helt enkelt inte gå tillbaka till jobbet. 

Förutom att arbetsdagen är lång är det inte direkt mitt favoritväder ute. Just nu är det snö och kraftig vind. Enligt väderleksrapporten blir det antagligen regn och slask under dagen. Jag längtar efter vår, men förstår ju själv att jag får vänta ett tag till. Det är ju bara januari. 

32 arbetsdagar kvar. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: