Jag känner också att det är mitt fel att vi har en pissig barnvagn. Jag fick en av min syster, men eftersom suffletten hela tiden åkte ner gav jag bort den till en tjej som ville ha den och köpte en ny. Det var en billig vagn, men med både ångerrätt och
garanti. Smart, tänkte jag, men problemen började direkt.
Den nya vagnen drog åt höger. Reklamation och det skickades en ny ram. Inga hjulaxlar. Vagnen drog fortfarande snett. Reklamation. Reklamationen glömdes av och först när jag kontaktade butiken igen skickades nya hjulaxlar. De nya hjulaxlarna
är inte lika originalaxlarna och jag har påtalat diverse problem med detta. Butiken kontrade med att jag visst råkat montera på två bakaxlar. Jag har ju för fasen bara monterat det butiken skickat!! Vagnen är mycket lägre med de nya
hjulaxlarna och jag är så jäkla besviken och missnöjd. Jag har bett om att få häva köpet och väntar på svar. Reklamationer görs tydligen bara via mail och de verkar bara svara på mail en gång om dagen. Jag borde nöjt mig med den första vagnen, den
med trasig sufflett. Den som gapar efter mycket...