Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Vecka 35+2

Tröttheten... Jag vet inte ens hur jag ska beskriva den. Jagr trött både fysiskt och mentalt. Jag blir till och med andfådd av att vika tvätt. L sover middag, så jag har också kunnat sova lite. Jag borde sätta fart och greja vidare här hemma, men möjligheterna till vila är små, så jag ligger i soffan. 

Bebisens rörelser har ändrat karaktär de senaste dagarna. Jag känner henne, men det är inte så "vassa" sparkar som tidigare. Det är mer som att hon bökar runt. 

Skulle förlossningen starta nu, vilket jag verkligen hoppas att den INTE  gör, får jag inte föda på den förlossningsavdelning jag önskar, utan hänvisas till en annan stad. De är inte rustade för prematura barn där jag vill föda. Jag är lite osäker på var gränsen går, men jag tror att det är 36 eller 37 fulla veckor som gäller. Alltså juldagen eller nyårsdagen. Jag hoppas så klart att hon stannar så länge som hon ska. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: