Mitt livs tonartshöjning

Nu börjar den på allvar, min resa mot föräldraskap. Om allt går vägen kommer jag att skapa en alldeles egen liten familj. Världens bästa familj.

Ensam

Jag är så väldigt ensam. Jag har mina ungar och är enormt tacksam för det, men i övrigt är jag ensam. Jag har inte direkt någon att prata med. L somnade tidigt, V är vaken. Jag längtar efter att hon också ska somna så att jag kan gå och lägga mig.  

I morgon ska jag till läkaren på undersökning.  Jag har en knuta i ena bröstet. Jag hade hoppats på remiss till mammografi direkt, men får ta omvägen via vårdcentralen. Jag hoppas så klart på att det är en ofarlig förändring, och orkar inte tänka på hur det skulle kunna bli om det inte är det.  
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: